Jaha

Ja då har Tommy och jag börjat med lchf. För nu är jag sjukt trött på att inte ha några kläder att ha på mig. På sistone har jag också haft ont i huvudet varje dag vilket är väldigt störigt. Huvudvärken blir värre när jag käkar godis, och det blir ju en del godis. Inte lätt att stå emot när man har sånt sockersug. Hoppas sockerberoendet går över snabbt. Hoppas man märker resultat ganska snabbt också så man blir lite peppad! Har ganska många kilon kvar efter graviditeten som envist sitter kvar.

Så nu ikväll har vi handlar lite lchf så får vi se hur första veckan kommer gå... Vi hade inte tänkt att börja fören söndag/måndag eftersom vi skulle på Charles 2 årskalas imorrn. Men bil€€%#~ verkar gått sönder. Så nu står den vid braskens bro och vi tog bussen hem. Skitbilar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0