Måndag!

Idag har jag och Nour åkt lite buss. Var tvungen att lämna tillbaka en bok. Blev också äntligen av med Alex ordbok jag haft här hemma, så lämna den till honom och sen åkte Nouris och jag till BVC för läkarkontroll. Nour flörtade med alla som vanligt. Idag ville hon inte sova på förmiddagen så hon har varit asgnällig. Försöker få henne att somna nu. Men tror det är tanden som spökar. Nu känner man den iaf så den borde spricka upp när som. Helst nu tycker jag!

Ikväll gjorde jag korvstoganoff och till det åt vi vitkål. Blev faktiskt jättegott. Inget sug efter godis idag heller. Skönt! Längtar till jag kan ta fram min garderob jag hade innan jag blev gravid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0