Paaaank och godissugen....

Det var ingen lätt match att få Nourisen att somna igår. Menmen det gick efter en panodil. Dumma tand! Idag har hon sovit mellan 11-13.30 iaf så förhoppningsvis är hon inte övertrött ikväll. Har tänkt att plantera om mina tomatplantor idag. Och äntligen har basilikan börjat titta upp. Funderar på om det är dags för att börja sätta luktärterna i jorden.

I helgen blir mitt lilla gull 10 månader! Helt sjukt vad tiden går. Man älskar den lilla människan mer och mer för var dag som går. Nu när man liksom har mer kontakt och hon är sin egen person. Hon har börjat säga mamamam så hoppas väl på att hon listar ut att det jag som är mamman snart.

Idag är jag sjukt godissugen. Har typ ingen mat heller och inte kan jag handla heller eftersom vi har noll pengar. Jag har tillochmed minus på kontot. Blä! Men som tur är får Tommy som lön imorrn och jag förhoppningsvis på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0