Skön helg

Hemma igen efter ha sovit hos min mamma två nätter. Vi åkte ner i fredags eftersom vi tänkte åka hemhem till T på lördagen. Men när vu vakna låg det en decimeter snö ute... Blä. Men vi låna mammas bil och åkte ändå. Hon hade iaf vinterdäck på sin bil.

Hos T fick vi mat och lilla Nour fick en fin tunika och tights. Sen är ju inte T's familj sociala klubben direkt... Och sen blev jag skapligt förbannad, sur och irriterad på T's pappa. Allvarligt, man tänder INTE en cigg när ett barn är i samma rum. Det gör man inte. Jaja jag skulle väl kunna säga till honom men tycker faktiskt att det är T som ska göra det, men ja... Nästa gång åker jag därifrån. Liiiite respekt får man ha om man vill ha besök av oss liksom. Visst är det inte vårt hus men ett barn ska verkligen inte behöva stå ut med passiv rökning!

Nog om det.

På kvällen käka vi kräftor i Kisa. Var inte så gott som jag kom ihåg och jag föredrar verkligen havskräftor! Det är gott!

Idag hann vi också en sväng till bror i Vimmerby eftersom han fyller år. De har fått så fint i huset! Jag vill också ha ett hus!

Sååå skönt att va hemma och ha en ledig dag tillsammans med Tommy och Nour kvar<3 Imorgon åker vi och storhandlar när vi vaknat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0