SnorisNour

Min Nour är snorig fortfarande. Efter inatt vid halv tolv då jag fick vagga, bära och ge näsdroppar somna hon tillslut och vakna inte fören sju imorse! Duktig fis:) Jag är dock fortfarande jättetrött.

Nour vill inte äta så mycket nu när hon är täppt och snorig men har fått i henne lite iaf. En bra sak dock med sjukigheten är att hon inte ville ha mat inatt, hoppas som tusan att det håller i!!!

Har hittat något nytt skoj förutom blocket.se... Tradera! Hoppas jag vinner något fint till min fis!

Fixat en låda med leksaker i köket med till ungen... Så kan man hoppas att hon tror det är våra vuxengrejer som ligger däri! Sånt man inte får leka med är alltid roligast! Hoppas på att Nouris hinner friska till sig tills på torsdag så vi kan gå på öppna förskolan. Man blir lätt uttråkad här hemma. På öppna förskolan kan man ist koncentrera sig på att leka med Nour. Å man slipper oroa sig för att hon hittar något farligt/olämpligt att leka med. Sen gillar hon klättra på andras mammor och pappor. Tror min unge blir riktigt utåtriktad! Inte har hon fått det från varken mig eller T! Coolt att se att de har sin egen personlighet även när de ät minismå. Läskigt att se ibland när man tittar in i hennes ögon så känns det som att titta i en spegel. Men ibland är hon så lik tompa. Lagom blandning på min Nour. Ser min pappa och min bror Dennis rätt tydligt med! Och ibland kusinen Charlie. Bästa ungen är hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0