Söndag

Ligger i soffan och slöar! Nour somna utan problem som vanligt. Det var bara igår det var förjävligt! Hon ville inte sova! Tror det är den andra tanden i underkäken som håller på och gör ont. Så sötis hon är med lilla tanden där nere.

Idag har T och jag städat hemma och sen kom mamma, LG och Charlie hit en stund. De hade med sig en grill vi fått för nästa helg ska vi grilla! T's bröder kommer hit och hjälper oss med uteplatsen. Det kommer bli så fint:)

Andra dagen med lchf avklarad. Och vi har lyckats rätt bra tror jag. Igår va jag sjukt sugen på sötsaker! Men nu känner jag inget sug alls. Bara att hålla ut ett par veckor till och sen sakta ta in lite kolhydrater igen. Men vill inte gå tillbaka att äta som vi gjorde förut. Blir kanske lite mer åt GI-hållet sen men det är efter jag kommer i mina snyggjeans! Haha.

Skitbilen är nu hämtat av pappa och det verkar som vi får klara oss utan bil den här veckan. Stackars Tommy måste gå upp astidigt då:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0