Det finns folk till allt!

Ibland undrar jag vad det som är fel med folk. Jag vet ju att jag knappast är perfekt själv. Men asså snälla nån! Ja, en del människor verkar ha så tråkigt att de måste va dumma mot andra bara för att det ska hända något. Folk beter sig verkligen konstigt ibland.

Tommy och jag är i Kisa i helgen. Ikväll har vi lagat BBQ-kyckling med potatisgratäng. Till efterrätt blev det pannacotta med hallon och choklad. Ibland längtar jag efter hallonpannacottan på Dhingis. Sååå god! Imorrn åker vi en sväng till Vimmerby till Linda och bror. De är äntligen färdiga med sitt hus, tror de blir asfint! Längtar efter att Tommy och jag har råd med ett hus! Vill helst nu:( Men de går inte när jag är föräldraledig och sen ska jag plugga färdigt. Hoppas verkligen att det hänt något med sjuksköterskornas lön när jag får min examen. I Norge tjänar man på en halv månad dubbelt så mycket som man tjänar på en hel månad här! Sjukt! Jag antar ni har läst om läkaren som tjäna typ 30 ggr ssk'na på jul. Orättvisor gör mig sjukt illamående!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0