Onsdag

Håller just på att tvätta. Var alldeles för länge sen jag gjorde det, vi har tvätt i hela lägenheten känns det som. Men nu har vi väl kommit en bit ner på tvättberget. Hur svårt ska det vara att ha rutiner egentligen? Tvätta en gång i veckan. Nae det ju inget vi lyckas hittills med.

Har varit vaken sen fem imorse då två grannkatter slogs utanför fönstret. Ja och sen va det omöjligt att somna eftersom det är så ljust nu. Jag kommer nog va dödstrött ikväll när jag slutar vid tio. Jobbar kvällen imorgon med och jobbet ringe och fråga om jag ville jobba dag på lördag så det blir inget Vimmerby för mig då. Sen på söndag ska vi till Kisa och fira mamma som fyller år på fredag. Söndagkväll jobbar jag också och måndagskväll med, sen en dagtur på tisdag seeeen är jag ledig i två dagar. Kommer nog jobba ihjäl mig, kommer iaf inte va pank då. Skönt att jag får lön innan Nour fyller år och ska ha kalas så jag har råd och köpa lite mat att bjuda på. Tänkte vi skulle grilla lite och sen tänkte jag baka tårta med. Undrar hur bra det kommer bli...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0