Bakissöndag...

Fy säger jag bara. Idag mår jag som jag förtjänar. Blä på det. Gårdagen var dock jättekul! Först fest hos Jenna då vi spela Bosse bulldog... Ja det är nog Bosses fel att jag har sån satans huvudvärk! Sen åkte vi ner på stan, tog en öl på mörners och sen gick vi in på Harrys. Snälla söta Jenna bjöd mig på inträdet! Fattig som jag är! På Harrys va det smockat med folk och dålig musik. Men det skit vi i och gjorde oss en plats på dansgolvet och dansa fult ändå.

Bussresan hem var allt annat än rolig och när jag kom hem hade jag världens huvudvärk och den håller i sig fortfarande.

Nu tänkte jag lägga mig i badet lite. Fast att jag inte får för spiralen. Men de har iaf gått fem dagar sen jag satte in den så det så.


Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill också dansa fult med dig snaaaart!! :)

2012-03-18 @ 14:39:50
URL: http://daretobe-myself.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0