Bästa ungen

Sitter på bussen in till kvinnohälsan. Jag ska testa en kopparspiral. Inget annat p-medel har ju funkat hittills så jag gör väl ett försök inställt på att det gör ont och att man kommer blöda länge. Nouris fick följa med, orka inte fixa barnvakt. Känns som jag ändå utnyttjar mina kompisar att babyvakta hela tiden. Jag vet ju iofs att de tycker det är kul och Nour är väldens bästa unge ju.

Imorrn ska jag börja nya jobbet! Usch jag är nervös, sååå länge sen jag jobbade! Men jag vet att jag klarar det, känner mig ännu säkrare nu med lite utbildning i omvårdnad. Skulle tycka det va roligt att hjälpa någon med insulin nu, inte som förut när jag vägra. Man har helt enkelt mer koll på att nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0