FREDAG!

Vad roligt att det varit inne så många och läst på min blogg! Lite chockande faktiskt!
Har precis lagt Nour för en liten tupplur. I eftermiddag ska vi leka med Jenny och Henning. Kul att få komma ut lite, och de bor så nära att man slipper ta bussen. Perfekt!
Vaknade med världens huvudvärk, inget roligt alls. Har tryckt i mig massa vatten och ipren och panodil så det börjar bli bättre.
Har blivit lite beroende av blocket.se tror jag... Köpt en bärsele, hoppas den kommer idag! Och ikväll ska vi titta/köpa en sittvagn till Nouris. Är så trött på den vi har, så jobbit med två delar. Den vi ska titta på är bara framåtvänd men jag hoppas det blir bra med. Vill gärna ha en smidig och lätt vagn som får plats i bilen. I stora bilen.......
image description
Gladaste fisen i stan! NU ser man allt de små tänderna i underkäken! Tror de tittar fram snart:) Så är hon ingen tandlös gubbe längre, haha. Nour tyckte det va en bra idé att käka upp en bit torkad rosblad i morse... Vid grötdags kom den ut genom näsan..... HAHA.

Kommentarer
Postat av: hanna

va härlig hon är! :)

2012-03-16 @ 21:33:13
URL: http://daretobe-myself.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0