Hejhopp

Första kvällen bredvid är avklarad! Gick jättebra, tydligen var det väldigt lugnt ikväll. Kanske bra det när det va första annars vill jag ju gärna att det händer lite! Ingen av gruppcheferna va där idag heller vill ju gärna kludda ner på papper att man är anställd. Vet heller inte när jag ska gå nästa dag bredvid. Ska testa ringa verksamhetschefen imorrn tror jag.

Pappan hade det lite körigt med Nour ikväll. Stackars pappan att få träffa gnällnour... Men det ju bra att han får känna på hur jag har det på dagarna ibland! Nu sover fisen iaf, helst skulle jag vilja gå in och pussa henne men då vaknar hon väl.

Bäst jag går och lägger mig nu så jag orkar gå upp i natt och imorrn bitti!


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

Allt bra?

KRAM

2012-03-15 @ 23:20:28
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0