Jobba

Ahhhh de ringde från jobbet nyss, ville att jag skulle jobba eftersom en var sjuk. Så nu fick jag skynda att hitta en barnvakt till Nouris. Anna slutade tidigt och ska komma hit vid tre och passa till Tommy kommer hem! Det är så bra att Nour har så många lektanter. Nu är hon ju lite lättare att passa med. Bara att hålla reda på när hon röjer runt, för det kan hon!

Igår va världens gnälldag för Nour men den här dagen har börjat bra så tror det håller i sig. Ska gå och ladda mitt busskort när hon vaknar tror jag.

Har köpt lite frön till min lilla odling jag ska ha på baksidan. Ska försöka trycka ner dom i jorden tills helgen iaf. Broccoli och tomat är bäst att sätta tidigt. Hoppas tomatplantorna i år blir lika stora och fina som dom jag hade på tanneforsvägen. Förra året försummade jag dom ju så de blev inte så bra. Hann inte riktigt med flytt och babynour.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0