Lördag

Vad skönt med lördag! Igår skulle jag gå bredvid på jobbet så jag kan dagarna med. Men eftersom hon jag skulle gå med var sjuk fick jag helt enkelt ta över den turen själv. Det gick jättebra! Men de blir lite krångligt eftersom jag inte har medicindelegering än. Och jag väntar fortfarande på anställningsbeviset eftersom chefen var hemma och vabba. Ska hoppa in ikväll med. Haha kör full fart direkt men det behövs! Skulle va kul om t och jag fick lite pengar över varje månad. Men om jag får jobba lite kanske vi har råd med en liten semester i sommar.

Imorrn ska vi till min mamma och käka våfflor. Hoppas jag får sova lite längre imorrn. Man blir trött av att både jobba och gå gå upp på nätterna! Fast vi ska väl va glada att Nour går upp vid 7, från och med imorrn lär det ju bli vid 6. Vill inte gå upp så tidigt! Hur ska man lära om barnen att sova lite längre när det blir sommartid??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0