Onsdag

Sitter nu på bussen påväg till Linda och Keily. Bussen som går från mig byter nummer och sen kör till lambo, slipper byta, så himla skönt!

I natt vakna Nour vid halv sex först:) och efter det sov hon till halv nio! Jag tror det är gröten jag köpte sist. Efter jag börja med den verkar hon hålla sig mättare på natten! Hon får en portion vid sextiden plus fruktpuré på kvällen och sen vid läggdags får hon välling. Verkar vara ett vinnande koncept:)

Fortfarande inget anställningsbevis:( och hinner jag inte få det nu får jag inte min lön fören maj! Bra skit... Linda var ju snäll och köpte en Kentbiljett till mig tills min lön kommer!!! Fy vad bra det kommer bra! Igår släppte Kent nya singeln 999 och det känns helt rätt. Ingen mer synt, bra dä. Tror albumet blir helbra. Har redan bokat det så skynda att bli 25 april nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0