Smilfisen Nour!

Måndag igen... Känns som det alltid är måndag konstigt nog. Nour och jag har varit på öppna förskolan idag. Hon gillar verkligen att ha massa roliga mammor att smila in sig hos... haha. Vi blev kvar sist och satt och prata lite med fröken. O herregud va hon smila in sig Nouris, la huvudet på sne och flina asstort! Hahha. Klättra på alla andra ska hon också göra. Och när fröken sa "Hej Nour!" lyfte hon upp handen och vinkade lite på fingrarna. Hur gulligt som helst. Säkert inte helt avlägset till hon behärskar vinkningen helt:) Min gullfis!

I helgen va T's syrra på besök och T och jag fick gå ut och äta själva på lördagen. Käka jättegod mat på Riva och efteråt tog vi lite vin ovh drickar lite överallt, hann tillochmed att dansa lite. Även om jag fick tjata hål på T innan han dansa med mig. Kändes onstigt utan Nour, men det va jätteskönt att det bara var Tommy och jag. Sen att när jag vakna på söndagen mådde jag varken bra i huvudet eller magen... Haha sånt man får ta. Inte ofta man dricker alkohol alls nu. Kan inte inte säga att jag saknar det att va ute och festa på helgerna men det kul att få göra det nångång ju. Känna sig lite som alla andra, för de är inte så många i min ålder som har barn. Skulle aldrig någonsin byta bort mina två älsklingar! Men att få gå ut och dansa nångång på år det tycker jag att jag kan få!
Sen på söndagen grilla vi hela familjen vid en mysig sjö utanför Kisa. Härligt väder även om det var kallt. Gott med korv grillad över öppen eld med! Fast Charlie tyckte nog det va godast att käka is... Hahha sötcharlie!
I helgen ska T och jag bjuda T's bröder på lite middag på lördag. Och på söndagen kommer förhoppningsvis T's syrra med Nour lillkusse Alex och sen T's föräldrar på lunch. Tror det blir en bra helg. Ska försöka fixa lite i Nours rum med innan. Får ju mina pengar från försäkringskassan imorrn! Inte en dag för tidigt! Så hoppas att det blir lite över så Nour får lite prylar till sitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0