Sötfis

Helgen har varit bra. T's bröder var här på lördgaskvällen och käkade taco och sen på söndagen kom hans syrra och mamma hit. Nour tyckte lillkusse Alex va rolig att titta på. Sen på kvällen va Nour jättetrött! Somna innan 18. Ja det tar på krafterna att ha så många att leka med hela helgen.

Nu sover fisen förmiddag och vid ett ska vi vandra iväg till öppna förskolan. Ska se om fisen vill vinka till fröken där idag igen, min sötfis!
Jag var på intervju i fredag för ett extrajobb/sommarjobb. Det gick superbra och jag ska gå brevid redan på torsdag. Usch nu är jag nervös också... hmmm. Nae men de går säkert bra, lite jobbigt bara när man inte jobbat på sååå länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0