Sova

Ligger i sängen och försöker sova... Går väl sådär som vanligt.

Var med T idag när han gjorde sin tatuering. Jag blev ännu mer sugen på dom jag vill ha. Men det såg verkligen inte skönt ut. I slutet såg det jävligt oskönt ut. Nångång kanske jag tar modet till mig. Är så jäkla fint med tattoos! Killen som tatuerade t verkade jättetrevlig likaså kollegan som äger studion. Ägaren berättade att han när han svängt förbi macken gick han in för att köpa melodifestivalskivan. Men han tyckte det kändes lite halvjobbigt sådär eftersom han verkligen inte ser ut att lyssna på sånt ( tatuerad kille med skägg i 30-35 årsåldern...) så han kläcker ur sig " nu blir barnen glada". Sen när han tvättar bilen lyssnar han på Loreen på högsta volymen. HAHA skön kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0