Löningsfredag!

Äntligen är jag nere i min "inskrivning vikt" jag hade vid första besöket hos barnmorskan. Jag hade dock redan gått upp några kilo innan det. Fyfan det är helt sjukt när jag tänker på det, på förlossningen vägde jag 85 kilo!!! Helt sjukt. Jag tyckte inte att jag såg så svullen och tjock ut. Tror jag tappa 10 kg på förlossningen och sen gick ner lite vid amningen sen har det varit segt!

Har precis lämnat min mammas bil på verkstaden. Glor på tv och väntar på att Nour ska vakna. Kanske skulle börja baka. Ska baka limeblondies, en sats med hallon och en med blåbär. Tänkte ta med till lottan imorrn när jag ska hjälpa henne med håret och sminket. På söndag ska vi ner till Tommys syrra så tänkte ta med dit med. De är sjukt goda! Mmmumms:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0