Lördag

Igår åkte Tommy, jag och Nour ner till kisa efter Tommy slutat jobbet. Nour vakna inte någon gång på natten till lördagen, hoppas på att det blir så inatt med!!!

Imorse åkte vi till Vimmerby en sväng, jag kollade lite i affärerna. Hittade en turkos skjorta jag tänkte ha nästa helg när jag ska kolla när lott dansar bal. Sen åkte vi ut till T's föräldrar eftersom Tommy ville skjuta lite. Nour fick stanna hos farmor när vi åkte till skjutbanan. Jag sköt studsare med, så himla kul:) Högt smäller det och ont i axeln får man om man inte håller rätt. Jag var faktiskt rätt duktig med. En 7:a,8:a och en 9:a på 50 meters håll. Tycker jag är rätt bra iaf för någon som inte skjutit innan. Har testat ett skott med Tommys studsare innan och sen skjutit lerduvor (som jag bara lyckades träffa en...) en gång. Skulle va kul att skjuta lite mer ofta.

Funderar på om vi ska åka till åtvid imorrn och hälsa på morfarn? Får ta och sova på saken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0