Sool

Nour vill inte längre va på golvet... Klättra upp i soffan är nya favvisen och jag väntar på stunden hon ramlar ner så mycket som hon kravlar omkring. Gosunge är hon med, kramas med allt och alla. Hon kommer fram och lägger huvudet mot en och smilar stort:)

Idag har jag hunnit sola lite. Vill ha ett parasoll så fisen också kan va med ut, hon sitter inte kvar så länge i den lilla skugga som finns på baksidan...

Har kommit på att jag vill klippa mig, nu! Och så måste jag göra något med mitt hår, eftersom jag tappat pigmenten på flera ställen i hårbotten blir det inte så snyggt med vit utväxt när man har svart hår syns ju så jävla mycket. Det är så jävla taskigt att just jag som vill ha mörkt hår ska få så. Vore det en vit fläck skulle jag väl stå ut men ibland känns det som det bara blir fler och fler. Jag tycker om att färga håret men det är sjukt störigt när man känner att man måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0